En personlig undergång...

Min röst sändes ut över hela landet ikväll 19.06 i Frank i P3 ikväll.

Detta medförde nästintill 60 minuters lång ågren då jag verkkligen inte skulle ha en sån där röst.
Vilken bred norrländska, nervöst darr, och låter som en karlakarl. Ohh yeah, inte nog med att den bild av mig själv som jag hade målat upp blivit förstört tidigare på dagen utan även detta, helheten dog totalt när jag fick höra mig själv på radio.

Som en skänk från ovan kommer flertalet vänner och räddar mig ur en extremt jobbig sitts, Utan att ha nämnt nånting, utan en massa klagomål. "Herre gud vilken norrländsk dialekt du fick!" .. "Det lät som du pratade i en burk.." och "Du lät som en helt annan människa!" - thank you, det behövdes.

Min själ krossades nästan helt där ett tag.




Jag är förälskad i en snart 50 årig man, det är sanslöst.


En personlig undergång...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0