Markka Stentätt och Sessan.

Egentligen vet jag inte vad min blogg ska innehålla idag. Jag kan börja lite försiktigt, så kanske det utmynnar i något bättre sedan. Kanske borde jag lyfta fram två helt fantastiska personer som jag önskar hade närmre, och som jag kunde krama om varje dag. Kanske borde jag fortsätta att älta mitt så fullständigt patetiska liv. Om jag har några regelbundna läsare borde jag nog ta det förstnämnda i stället för det sista, det är så fruktansvärt uttjatat nu.

Markka Stentätt:

Egentligen finns det bara ett ord som skulle kunna sammanfatta hela människan. Ordet är: Underbar!
Klyftig ung kvinna som lyfter min vardag till enorma höjder, utan att hon riktigt vet om det egentligen. Mongolid till trots, knasig men underhållande!

Sessan:

Jag är förälskad i den här kvinnan, hon är så undebart vacker på alla sätt. Attrarherar mig som ingen annan man någonsin gjort, med en personlighet som är obeskrivlig. Beundransvärd och älskvärd, allas våran Sessan!

Finns så många fler som jag skulle kunna lyfta fram. Men de här två personerna är något alldeles extra, även om jag inte surrar allt för ofta med den senare. Dessutom dyker det upp nygamla vänner som är väldigt viktig för mig, som tar hand om mig och som jag känner mig älskad av.

ISA LÖNNBERG! - Du är min riktiga älskling från Sundsvall.

Ja, där nämnde jag en till också. Med namn och allt, men det förtjänar hon. Så mycket kärlek som hon ger till mig, och så mycket hon får mig att slappna av. Älskvärd!

En vän är en människa i vars sällskap man törs vara sig själv. Frank Crane


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0