800°

Det eviga tjatet om den förlorade kärleken går vidare, bäst för mig hade varit om jag på något sätt bara kunde släppa tankarna om denne väldigt vackre herre. Jag kan inte, och jag vet egentligen inte om jag vill.. Kärlek är något jag sällan upplever och även om det inte riktigt vill gå den väg som jag innerst inne vill, så är det ändå härligt. Ingen ångest över det som jag annars hade legat och svettas av om nätterna, och det är förmodligen en orsak till varför det känns så bra, trots utvecklingen av det här.

Nej, jag är inte besatt. Låt mig bara få vara förälskad, ett litet tag till..
 
Orkar du inte lyssna till mitt gnat, besök http://strindlund.blogg.se/strindlund87 eftersom det kommer att dyka upp löpande uppdateringar om fester som har varit, kommande kalas och annat smått och gott. Ingen ångest, utöver fylleångest. Just nu gapar den dock tom, eftersom jag jobbar livet ur mig.

Älska mig !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0