Alive and... kicking?

Min säng, min underbara säng. I en månads tid har jag legat antingen i min systers säng, som inte alls är lika skön som min egen, eller så har jag legat i den hos pappa som är 90 cm bred och hård som sten... Men nu har jag min egna säng att sova i, och föregående natt är den bästa natten i mitt liv. Tänk vilken skillnad en säng kan göra. Underbart.

Tänkte jag skulle uppdatera er lite om mitt liv för nuvarande.. I och för sig är det inte särskillt spännande, men det är just därför jag tänkte berätta om det. Jag jobbar, äter, sover, och skiter, och om jag har tur ibland åker jag även och tittar på hockey. Härom dagen var jag i ishallen, och det kändes sådär, visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen när ångesten kom krypandes. Ångest över, vad? Ingen aning. Jag satt förresten i Timrå Kommuns loge, och det var mycket trevligt. Känslorna jag beskrev nyss infann sig senare.. 

Jaja, i alla fall. Det jag ser fram emot mest nu är Eragon på fredag tillsammans med min faster. Tack vare henne började jag läsa boken, och den är riktigt bra! Det kommer att finnas en del ögongodis i den filmen har jag lagt märke till. I övrigt är mitt liv ganska torrt nu, inget socialliv, bara jobb, lite sömn och mat. Tråkigt, förstås, men det ordnar sig väl.

Ja, och just det ha.. Uppdateringen? Det var väl det sista då.

... ÄLSKA MIG!


Kommentarer
Morran

Hurra för ny säng! Jag vill ha en Hästen-säng. En vanlig och en rund. Najsigt. Men öj, vadå loge?! DU?! WHY?!

2006-12-11 @ 00:00:38
URL: http://remrem.blogg.se
Anonym

Du måste ha en trevlig faster ;-)

2006-12-14 @ 22:07:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0