Alla vill veta vart jag köpt min Jumper.

Häromdagen gick jag på en promenad och till min förvåning gick alla människor på rad. Alla jag mötte var klädda exakt likadant, perfekta som urklippta från ett tidningsomslag. Ditåt går dom, hitåt går jag men jag ska vända om och springa tillbaks.

Om jag blir miljonär på lotteri, ska jag köpa plastik-kirurgi. Ja tänk hur snygg jag då skulle bli.
Om jag blir miljonär på lotteri, ska jag vika ut mig i nå´t magazin, tänk vad populär jag då skulle bli-

Somliga går alltid framåt och andra tillbaks, men vi vill egentligen alla exakt samma sak.
Ditåt går dom, dom liksom jag och jag går här bakom exakt likadant

Om jag blir miljonär på lotteri, ska jag sitta hos Kristian och snacka skit. Ja tänk hur känd jag då skulle bli. Om jag blir miljonär på lotteri, ska jag bli ihop med nå´n i TLC, tänk vad populär jag då skulle bli. Ditåt går dom, dom liksom jag, jag går här bakom exakt likadant. Alla är lika här och det är så alla vill va.

Om jag blir miljonär på lotteri, ska jag bli en i Stockholms trendilit, ja tänk vad glamorös jag då skulle bli. Om jag blir miljonär på lotteri, ska jag gå på SPY Bar som en V.I.P ja tänk er hur cool jag då skulle bli.


Fantastiska, alldeles underbara Jumper.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0