Mina ögon glittrar ju i alla fall..

Vad håller jag på med? Vad händer med mig? Jag är ett monster som spottar och fräser, åt allt och alla. Kunderna på mitt jobb måste tycka jag är en plåga, för min familj tycker nog det. Och visst är det befogat, det känner till och med jag själv. Jag får ont i huvudet, på grund av den irritation som ligger i bakhuvudet hela tiden. Det är inget jag mår bra av.. Tanken slog mig att det är för att jag hela tiden måste ha något att klaga på, för att jag tycker synd om mig själv, men skulle väl knappast tro att det beror på det.

För annars tycker jag om att klaga, och tycker mer än gärna synd om mig själv.

Sur, grinig och irriterad precis hela tiden. Pressen på mig själv, stress på jobbet, känslan av att jag inte duger och jämt gör fel? Jag tror att jag än en gång har räknat fel i kassan, och har förmodligen gett ut flera tusen fel i växel. Blir så less på att jag alltid är så förvirrad, och blåst... Vad jag än väljer, så blir det alltid fel.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0