S V I N !

För att sammanfatta tiden tillsammans med Värmland så räcker det med ett ord: Katastrof. 

Eller det var inte riktigt så illa, hon har sina goda sidor hon också.. För övrigt så vill jag bara berätta vad jag tycker om det manliga könet. Rubriken ovan beskriver det rätt bra, och bilden nedan visar hur jag tycker att de ska behandlas. Att ens tänka tanken att göra något med någon annan när man är upptagen är pinsamt, och då spelar det ingen roll att det finns alkohol inblandat i bilden.

Egentligen kommer jag från och med att jag postat bloggen inte spendera någon mer tanke på det men gårdagen gjorde mig upprörd. Kanske var det tanken på att någon jag fastnade lite för var just upptagen och fick mig att tro något annat den kvällen. Haha.

Jag är inte upprörd förresten, jag har inget annat att skriva om just nu.

SVIN

Alla män berhärskar konsten att i mörker föra en kvinna bakom ljuset. Hanne Wieder


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0