Vinden efter... kappan?

Eller äsch.

Shopping gör mig glad. Jag har shoppat idag! Helt sjukt mycket, och det var rea på akademibokhandeln också. En hysterisk rea! 50 procent på ALLA skivor, och det resulterade i totalt 8 stycken. Berättar mer om dem alldeles strax. Jag var på Stadium, och hittade en hel del bra grejor. Ett par joggingbrallor, 3 st träningströjor, en snygg träningsväska av märket puma och en fleecejacka av märket Everest. Det var billigt, och kostade inte mig ett öre. TACK för den julklappen!

Jag har förgäves försökt fått tag i en sittplatsbiljett tills ikväll, men det gick verkligen inte, och går inte när man är sent ute som mig, så jag bestämde att jag skulle åka och träna med Andrea (Inte den Andrea från Njurunda...)*, och 15 min senare ringer pappa och säger att han fått tag i en biljett, men jag orkar inte banga en gång till, jag behöver dessutom träning efter all julmat.

Inhandlade skivor, rangordnade med vilken jag är mest nöjd över:

  • Jumper, Skyskrapa.

Detta är verkligen ett av mina största favoritband, som jag egentligen aldrig lyssnar på, men NU får det bli så! Favoritlåt genom alla tider, är faktiskt "När hela världen står utanför", just med denna grupp.

  • Green Day, American Idiot.

Riktigt bra grupp, som det kan vara kul att ha skivan med.

  • Bodywork 6

Nöjd och nöjd, men det här är ett riktigt bra pepp inför träning!

  • Robbie Williams, Intensive Care

Jag behöver inte berätta varför. Ni vet vad jag tycker!

  • Robbie Williams, Greatest Hits

Samma som ovan.




Och nu börjar det pinsamma, jag som sagt att jag aldrig kommer att köpa en skiva från Idol eftersom det bara är kul att följa under tiden programmet sänds varje fredag, men till de här priserna kunde jag inte motstå det.

  • Idol 2006

Ni vet, att jag är förälskad i Danny, en helt underbar kille, med en underbar röst, och ett underbart utseende. Den avgörande faktorn till att denna skiva inhandlades var ju att hans version av Öppna din dör finns med. Det uppträdandet fick mig att tro på kärleken igen! Hihihi!

  • Idol 2005

Just det här året var väl inte så speciellt, höll länge fast vid min favorti Jens (för att han gjorde en klockren version av Angels i kvalet) men det är inte mycket att höra för. Det ska väl vara Sebastian, som gjorde mig mottaglig för rock då..

  • Idol 2004

Hos dig är jag underbar, Paul Lötberg, gosch..



Jag vill faktiskt påpeka att de två sista skivorna jag nämnde kostade 20:- styck, icke reapris, och halva priset på dem var ju faktiskt som hittat. 2 av skivorna är till "normalpris" och resten gick för 99:- styck, och 50% på det då, förstås.


Av allt ont i världen, kommer det alltid något gott..
Eller, ja, ni vet det där ordspråket!



Kommentarer
Anonym

Idol...?!?!? Och jag som trodde att jag fått dig på rätt väg med hjälp av Rammstein-skivan. Hi hi...

2006-12-28 @ 12:51:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0