Kärlek.. Snälla?

Sitter nu hemma alldeles avslappad, men trött, efter en helg i stugan ute i sköna Oxviken. Efter jobbet i fredagsmorse liftade jag med farsan direkt ut till stugan och kom i säng vid 12.00. Jag väcktes vid 15:00 av ett sms som än en gång fick mig att dansa runt på mina små rosa moln. De molnen som redan hade hunnit bli svarta och blixtrat till en gång, precis som jag förutspådde, men nu blivit härligt ljusa och rosa igen. 

Kärlek, men Olyckligt. 
 
Kvällen kantades sedan av en massa svull och tv-tittande.. Samtidigt som smsandet fortsatte, trots att jag gjort bort mig kvällen innan så upplevde inte Gustav det som särskilt pinsamt. Sa han åtminstone, men det gjorde ju i alla fall mig lugn. Nästkommande dag var inte särskilt speciell förrutom grillad oxfilé och annat gott, plus turen på havet under kvällen. Det var blött, men jäkligt roligt.. 

Drömmarna om Gustav fortsätter bara.

Idag har jag legat och lapat sol på stranden, samtidigt som jag kämpat för att hålla mig kvar på sanden i den hårda blåsten. Jag somnade, och fick sedan ge upp, det var alldeles för kallt, och blekheten fortsätter. Underbart. Alldeles strax åker jag till stan för att titta på gamla pirater tillsammans med min faster... Det kommer att bli skönt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0