Prisa gud !

Pengar är som gödsel, till ingen nytta om de inte sprids.. (Francis Bacon)

Och pengar, det är faktiskt något som är lätt att göra sig av med, bara man har dem.. Så UNDERBART att lönebeskedet damp ner i brevlådan idag och att jag då insåg hur mycket jag egentligen skulle få i morgon, med tanke på att jag redan fått ett och ett halvt tusen i förskott också så hoppade jag upp från stolen och körde ballongdansen i alla min ensamhet.

Jag älskar pengar, och med de här pengarna behöver jag inte oroa mig för att jag kommer gå på knäna i höst och vinter. Förhoppningsvis, bara jag får jobb, som sagt, men det ska väl inte vara några problem tror jag..

JA!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0