Det blir du och jag, en vacker dag !

Sommar och sol, vi har kort, tight kjol !

x 3


Mer fläsk på höfterna och mindre hjärnceller till trots, sommaren är underbar och nu är den äntligen på väg på riktigt. Det är inte bara solen som tittar fram, utan alla bekymmer över läxor och prov är som bortblåsta, du jobbar och tjänar pengar och behöver inte fundera över det när du åker dit, hem eller överhuvudtaget på din lediga tid. Jag kan inte vara mer än avslappnad, trots det jobbiga schema som krävs inom industrin för att få alla parter nöjda.

Sommaren kommer innebära en massa jobb, festivaler, besök i olika städer, en massa grillpartyn och ännu mer flytt. Jag kommer äntligen att klippa av navelsträngen och lämna min älskade far alldeles ensam. Fast det innebär ju inte att jag inte kommer att spendera tid hos honom för det eftersom han fortsättningsvis får bjuda mig på hockey.

Min hjärna ska äntligen lobotomeras dessutom, undersöka om det stämmer att ena hjärnhalvan är borta.. Inte riktigt, men nära inpå skulle jag vilja säga. Även om det tog sin lilla tid så får jag vara glad över att det äntligen sker. Ridolyckan -98 är anledningen till detta.


- "Med raska steg mot kvällens grillfest, brunstig som en stor fet häst..
Knackeli knack knack knack på leffes dörr, här var det livat som aldrig förr!"



 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0