Hur var det nu, Robbie Älskar Josefine ? Eller..

Robbie



Det är inte klokt vad tiden flyger förbi, midsommaren har passerat och snart är Gatufesten i Sundsvall 2006 här. En gatufestival som jag inte hade tänkt besöka mer än under torsdagen då en levande bevis på ett mästerverk dykey upp, jag pratar förstås om Joakim Thåström. Nu har det dock blivit ändring på det och jag kommer att skymtas onsdag - lördag om allt går enligt planerna.

Men innan dess, det är knappt så att jag får orden ur min mun på grund av all glädje som slåss om lite plats i min kropp för tillfället, Robbie Williams. Är så enormt glad att det tillslut blev så att det kunde ordna sig med resa, biljetter, boende och sällskap. Jag som sålde iväg mina biljetter, för att det inte kunde lösa sig, och nu står jag här, med två andra biljetter och ska åka ändå. Allt löste sig tillsist, även om vistelse i Göteborg inte blir längre än ett par dagar!

Prisa gud, jag älskar livet under sommaren !

















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0