Oäkta kärlek.

Det är inte klokt vad tiden går fort när man har roligt..

Eller roligt kan jag väl inte påstå att jag har haft egentligen, men min vardag har definitivt varit lättare sedan drogerna försvann ur mitt liv. Jag har hittat kärleken på låtsas och är lycklig för det mesta.

Hur hittar man kärleken på låtsas då?


Det är ganska enkelt egentligen, någon gör ett oerhört stort intryck på dig och du faller som en fura. Fast det är ju förstås, det är inte riktigt på riktigt och du önskar att prinsen finns i en annan skepnad närmre dig eftersom det är en sådan euroforisk känsla som du bara vill känna mer av.

Fast bara på låtsas förstås.. Helt oäkta egentligen och det är eventuellt bara att annat sätt att slå sig ifrån andra jobbiga känslor. Men ändå, alldeles underbart.

- Du har inte lust att göra en Bill Clinton?




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0