Det är sunt att vara sjuk ibland!

Ytterligare några dagar i mitt liv har passerat sedan sist och det är blandade känslor som passerat genom kropp och själ. Egentligen borde min hjärna undersökas och lobotomeras, kanske även att man skulle fixa till en och en annan skruv som sitter löst, men antagligen finns det väl inte som ett alternativ.

Jag påverkas något enormt, av ingenting egentligen och jag vet ibland inte vart jag ska ta vägen. Det finns ingen förklaring och de känslorna får mig att bli så fruktansvärt konstig. Jag kan verkligen inte hantera det på rätt sätt och jag tror inte riktigt att någon kan förstå mina innersta tankar eftersom det är så pass individuellt.

Jag är en sjuk människa, på många olika sätt och om inte annars så bevisade jag det bara nu i dagarna.

Och fortfarande kan jag inte skriva, tänka klart eller få till något vettigt. Dooh !

?

Om inget annat hjälper: Ligg med ett mongo.

(Fast inte ens det fungerar...)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0