En live-dvd var beställd..

Det jobb som så lättvindigt blåste över mig ger mig trubbel i andra situationer.. t.ex. att jag missar min livs konsert just på grund av knöliga arbetstider och dyr resa t/r till den vackra staden Göteborg. Ett par stycken andra i landet kommer att få möjligheten att se Robbie Williams live på Ullevi den 1 Juli, m i n enda möjlighet. Det är så typiskt..

http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=29144216 - Om du känner dig sugen på R.W..

I övrigt plågas jag av min onda sida som vill få mig att ge med mig. Egentligen kan man ju tycka att det är den sidan som borde värna om mig eftersom den goda är mer mesig. Det fungerar ganska bra, men ibland är dragningskraften alldeles för stor.


"Köp en live-dvd med honom istället!" - Som om det vore samma sak...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0