Förvirringen är total i Värmland.

Jag står alltså inför ett av världens mest jobbiga beslut, någonsin.

"Vadå normalt svarar? Du svarar ju aldrig, din dumbom! Vafan, Åhh, ja jag såg att du hade ringt.. Haha, vi hörs kanske sen. Ja, jag jobbar i alla fall, nu ska jag åka hem om... nån kan komma och hämta mig. *tystnad*, Mmmm *tystnad igen*, tar det aldrig slut på den här grejen eller kan man prata hur länge som helst eller? *lång tystnad* Det brukar vara ett sånt pip, jaja, skitsamma för att... Ja, vi hörs sen!"

- Sagt av världens bästa och mest förvirrade värmlänning i mitt telesvar!



Kommentarer
Morran

Är det JAG?! :O I så fall var jag inte förvirrad, bara arg. :smirk: Hahaha! Kom hem från Estland!

2006-11-01 @ 14:33:14
Josefine

Jag var i LETTLAND!

2006-11-03 @ 23:14:25
Morran

Men OCH? :smirk:

2006-11-04 @ 18:00:55
URL: http://remrem.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0