Roliga inslag i vardagen.

Jag har skrattat så jag har kramp i magen idag. Anledningen till det? Jag vaknade utvilad och med ett leende på läpparna, och när jag hade stökat lite hemma bestämde jag mig för att ringa till Bredbandsbolaget för att säga upp det bredband jag har idag. Där fick jag prata med en kille som charmade skjortan av mig, totalt. Förvisso är det hans jobb att göra det, kanske inte att det där med skjortan, men åtminstone att charma..

Jag blev så glad av att prata med honom och när samtalet var avslutat hade jag hunnit tänka att det skulle vara kul att prata privat med honom. Så sagt och gjort, jag mailade honom och såg till att han fick min msn.

Det får mig lite att föra tankarna tillbaka på "Gustav", lite av den känslan gav det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0