Frågetecken.

Jag påbörjade en ny blogg förra veckan... Inledningen följde med; "Jag mår ganska bra nu.." och sedan fortsatte jag skrivandet i något med stil att det var bra om man bortsåg från de konstiga känslorna jag hade under skrivandets stund. Nu vet jag vad den känslan innebar och det räcker väl med att säga att det i n t e var goda nyheter. Den senaste veckan har inte varit bra och för tillfället ser jag inget ljus heller.

Jag flyr från allt även om jag vet att det är det sämsta jag kan göra, och när jag ändå vet att det inte är till någon nytta förstår jag inte varför jag aldrig lär mig. Det går inte riktigt ihop i min lilla värld, utan det är något som bara förvirrar ytterligare.

Som vanligt vet jag inte mer idag än igår, och jag vet fortfarande inte riktigt vad det sitter i.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0