Fnitter.

Det här får mig att fnittra till lite. Var tvungen att leta upp det nu när jag och Fröken Myra diskuterat Värmland under dagen. Hon är ganska underbar, och jag är glad att hon finns i mitt liv:

"När det gäller hissade Fröken Bitter så har hon har redan fått Dagens Ros och en eloge, men jag lovar henne en hel påse med avokado till nästa gång vi ses dessutom. Känner jag henne rätt så slår den påsen dessutom högre än alla rosor i världen.

I alla fall om man betänker att rosorna kommer från mig. Om de skulle komma från Oscar "kom och hämta skatten, Oscar!" Sundh istället kanske det dock skulle smälla högre än avokado, men sånt är svårt att veta med Fröken Bitter. Hallin, Zetterberg, Regin, Manderville, Sundh... Ja, det är svårt att veta med den damen."



Kommentarer
Morran

Jo du... Det är svårt att veta med dig. Foppas kusin, och min tilltänkte blivande man. Fyll på CV:et nu, klyktattar-fjolla! ;)

2007-04-16 @ 01:18:37
URL: http://remrem.blogg.se/morran/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0