Karlstad

Jaha.. Då har jag äntligen sett mer av Karlstad än bara nöjesfabriken från förra gången jag var här. Eller ja, frågan är om jag gjort det egentligen. Som vanligt förtärdes en hel del alkohol, och  precis som vanligt hände en del knasiga saker. Jag träffade två nya människor från mitt forum och båda var en trevlig upplevelse.

Gårdagens gentleman:

Ja, jag borde ha ett hedersomnämnande här.. Tack Daniel, som for från Karlstad ut till Jössefors för att hämta mig och Värmland. Jag som annars pratar konstant från det att jag öppnat munnen satt alldeles tyst och koncentrerade mig på att vara lugn när vi flög fram på vägen. Och jag blev tillsist riktigt besvärad över att jag inte fick ur mig många ord. Men, som sagt, TACK, det var en.... ehh, upplevelse.

Haha.

Jag vet inte riktigt vad det finns att säga om kvällen. Vi skulle grilla, men vi stekte köttet istället och det blev minst lika gott. Det kom fram en hel del intressant ur Värmlands mun och jag och den blonde satt bara och gapade. Det var en annan sida av Värmland må jag säga. För övrigt så steg nog både min och den blondes telefonräkning med 100 % igår då vi ringde och smsade halva Sverige, på ren jävulskap..

Något jag kommer att berätta mer om på "Strindlund söker kärleken!" är den historien om mitt lammkött, där jag äntligen har börjat få kontakt. Eller nåja, jag trodde det åtminstone, nu är jag mer rädd att Värmlands bror tror att jag tycker om hans tighta lår. Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara det.. Men, håll till godo!

Gårdagens topp 1: Hånglet. Det var gött.. haha

Morsning!




Kommentarer
Morran

Intressant ur min mun?! Eh vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad?! hahahahahahhahahaha!!!
Usch, sluta med det där hånglet. :S

2007-04-22 @ 16:03:58
URL: http://remrem.blogg.se/morran/
Lina

Tandkrock is sexy! =D

2007-04-23 @ 19:06:19
URL: http://amorous.webblogg.se
Myran

Har du redan börjat hångla? Ja, jäklar...

2007-04-23 @ 21:48:16
Oraklet

Ibland får man faktiskt gå snabbt fram. Men, dessvärre råkar jag alltid att hångla med upptagna människor.. Så, det leder ingen vart!

2007-04-24 @ 18:13:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0