Ingen rubrik.

Jag har ont i mina små, och nästintill obenfintliga muskler. Och tusan vad trött jag är.. Jag känner absolut ingen lust för arbete i helgen, inget annat heller för den delen. Det skönaste vore om jag helt enkelt fick ligga i min säng, äta dubbelnougat och titta på Scrubs, det hade varit livet. Liksom. Var för övrigt på Harry Potter and the order of the phenoix igår, och det trillade ett par tårar när Bellatrix Lestrange kastade dödsdomen mot Sirius Black, kanske världens bästa karaktär.. i böckerna om HP. 

Jag har försökt komma igång med träningen igen, och jag har lite svårt att motivera mig. Fast nu har jag kommit på vad jaag ska bli, antingen rockstjärna, eller polis. Helt sjukt bra! Om jag ska bli polis så måste jag verkligen bli fith, och sen måste jag kräva operationer och liknande, sen, så kan jag bli kriminalinspektör. Woho, liksom. Min myra sa att jag skulle passa inom polisyrket, och jag kan inte mer än att hålla med henne. Fan, jag är ju den enda som skulle kunna förändra världen. Utan mig, så går jorden under. 

Fakta, svart på vitt. 

Och sådär ja, nu har jag badat en stund, det var riktigt skönt.. Mina muskler behövde det. Nåväl. Jag har i alla fall tagit mig en bit på vägen, och äntligen klarat av att gå och surra med henne. Det kändes riktigt bra, och vi kom bra överrens. Jag hoppas att det håller i sig :) Och NU ska jag gå och äta jordgubbar, I lovin it. Måste passa på medans man kan, dock har jag väldigt ont i magen till och från, och kanske beror det på jordgubbarna, jag vet inte. 

Adiós. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0