Fröken Bitter är inte längre bitter!

TACK!

Fröken Bitter hissar:


  •  Sommaren för att den är här, tack sköna juni för att du åter kommer in i mitt liv.

  • Besked från min förre arbetsgivare att semesterersättningen är mycket högre än väntat.

  • Mycket goda arbetsintyg från redan nämnda.

  • Istället för den åttonde juni börjar jag inatt istället med att jobba extra istället för min far, eventuellt även morgondagens natt. Vilket i sin tur leder till att jag kommer att ringa min ordinarie förman för att begära att han skriver mig från idag, samt att jag ev. får börja två dagar tidigare än beräknat på det skiftet. Det kan ändå inte spela någon roll med tanke på att vi får timlön denna sommar. Alltså ingen förlust för företaget!

  • Min körlärare, som skall äta upp sin hatt om jag inte klarar körkortet nästa gång. (Hon har i och för sig ingen hatt) rofl

  • Att Danny gör mig fruktansvärt lycklig! Det är ingen hemlighet att jag blir förälskad i killar som sjunger titt som tätt, eller ja, killar överhuvudtaget men den här tönten får mig att grina av lycka! Underbara, älskade!


 

Pussipuss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0