Let's do the bananadance !

image24image24image24image24image24image24image24image24image24image24image24image24image24



Dem här gästande hysteriska banandansarna tillägnar jag åt min förra arbetsplats som tagit in ALLA mina favoriter bland plockgodiset! Nu är det nästan synd att man inte jobbar kvar så att man kan gå och plocka titt som tätt! Dessutom kostar den endast 29 kr/kg den här veckan, så ni kan ju gissa vem som har laddat upp riktigt rejält och kommer att inhandla mer. Woho! Det var den nyttigheten det..  


Kommentarer
Morran

Jag ska också köra banandansen! :love: Och, du måste heligt och dyrt lova att inhandla och bunkra upp ett lager tills jag kommer upp!

2007-06-19 @ 00:06:36
URL: http://remrem.blogg.se/morran/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0