Musiktest.

1. Sätt din musik på blanda.
2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
3. Använd sångtiteln som svar på frågan.


Det här är mina svar;


1. Hur mår du idag?
Rich girl (Gwen Steani vs. Eve)


Det är väl ungefär som jag känner mig varje dag.. Rik alltså.

2. Kommer du komma långt i livet?
Karatefylla (Byz)

Karatefylla? Ja, jo, det är gott.. men betyder det att jag blir alkolist då eller?


3. Hur ser dina vänner dig?
Everythinh (Hooch)

Från Scrubs ursprungligen, ni som känner till vem och vad Hooch har för roll där vet väl vad det är för en typ. En lättretligt färgad person som överreagerar och överdriver om allt.

4. Kommer du gifta dig?
Play it for the girls (Danny)

Ja, visst kommer jag att gifta mig, men den här låten indikerar på att jag hoppar ut ur garb


5. Vad är ditt livs themesong?
Enough crying (Mary J Blige)

Det är väl lite vad jag försökt med hela tiden.. sluta grina liksom.


6. Vad e ditt livshistoria?
What you waiting for (Gwen Stefani)

Det där handlar säkert om att jag inte gör det jag vill med mitt liv.. drar ut på det och missar chansen liksom..


7. Hur är skolan för dig?
Beutifull world (Colin Hay)


Ehh, okej. Första snedsprånget, verkligen.. Hade passat bättre med hans overkill..

8. Hur kan du komma framåt i livet?
Sång om ingenting (Kobojsarna)

Haha, oja. Att komma framåt i livet är ungefär som den här sången, bara slams och trams.


9. Hur kommer imorgon vara?
Superman (Lazlo Bane)

Ja, eftersom jag nyss blev dumpad efter bestämmelser om en massa vin och skitsnack så kommer jag definitivt vara som världens piggaste kvinna i morgon.

10. Vad är det bästa med dina vänner?
Overkill (Colin Hay)

Jaha, där kom den.. och det stämmer väl kanske, det är väl det bästa av det sämsta liksom.


11. Vad finns i lager för nästa vecka?
Have it all (Jeremy Kay)

Allt jag kan säga är att det blir en tuff vecka.


12. Vilken sång beskriver dig bäst?
Becoming Insane (Infected muschroom)


Ehh.. behöver jag tillägga något annat? Ha ha !

13. Hur är det med ditt liv?
Show me your love (Ukraine, ESC)

Ja, jo.. mitt liv handlar om att se kärleken i var mans ögon.. och kräva den därefter.

14. Vilken låt ska spelas på din begravning?
But I do love you (Coyote Ugly, hon som sjunger låtarna på soundtrack)

Kommenteras ej.


15. Hur ser världen på dig?
Le Parkour (Afasi & Filthy)

Att jag trampar över allt som står i min väg, hoppar omkring där det passar.




Sen var det några fler frågor.. men jag hoppade över dem, orkade inte, dessutom tog låtarna slut. Listan jag snodde av en i min bekantskapskrets hade definitivt tagit det rakt efter hur hon själv känner. Det skulle jag kunna svära på konungens grav. Jag passade på att kommentera så att folk förstår också.. haha



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0