Eric Papalaya, gör något som Carola inte lyckades med: Fräls mig!

Nu ska jag banne mig kräva lite extra förmåner, från plastfabriken.

  1. Månadslön.
  2. Egen bil.
  3. Fri bensin månad sex och sju.

Jag troor.. att det kanske går vägen. Eller inte. image12

Nåja, det är schlageryra och jag älskar det. Ser fram emot att jag och min personliga assistent ska mysa på lördag. Dessvärre, så oroar jag mig för att the ark är alldeles för självupptagna. Lite som Carola faktiskt, och folk tröttnar fort på en sådan attityd. Jag älskar Ola Salo, i måttliga mängder, men just nu är han bara för mycket. Här gör han t ex bort sig så mycket att jag skäms ögonen ur mig. Jag har dessutom tröttnat på låten, som jag inte hört särskillt ofta.. Vi kan bara hoppas på att Ola med gäng charmar europa och visar en äkta känsla av ren glädje när de står där på scenen.

Själv kommer jag att rösta på Österrike om han bara lyckas lika bra live som han gör i videon. Hoppas, hoppas. Men jag tror absolut inte på en topplacering av vårat gäng, och min känsla säger mig att det här kan gå mycket illa om vi har otur.

På tal om ingenting ska jag på studentbal i morgon, får väl visa upp bilder lite senare. Tyvärr hade jag inte räknat med det här, och nu har åtskilliga tusenlappar flödat. Förvisso har jag råd med det just nu, det blir värre i slutet av juni då jag antagligen inte har några pengar. Alls. Woho! Det är trevligt att tänka kortsiktigt, men, det är ett jäkla gissel då pengarna är slut.

Josefine dissar stenhårt: Äckliga pojkvänner som är otrogen. Fy fan för lillpitten...

Josefine dissar lite lätt: The Ark. Fy fan.

Idag finns det inget att hissa.

Adios amigos.



Kommentarer
Morran

Idag kan du hissa ditt hår. Dissningen håller jag med om, samt det om dina önskade förmåner. Minst det!

2007-05-10 @ 15:05:25
URL: http://remrem.blogg.se/morran/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0