Tyck synd om mig..

Här följer ett utdrag ur en diskussion på msn med Värmland.. Det här handlade om att jag är sjuk. Och vi letade symptom. Så fort Värmland nämnde något om sig själv tystnade jag ett tag, och bad sedan om ursäkt för att jag inte är intresserad just nu av någon annan än mig själv..



Fröken Bitter säger:


Alltså.. är det ett symptom också, att man inte orkar bry sig om någon annan? Jag är så ego.



The Groke || MODO HOCKEY SM-GULD!!! säger:


Nej, det är inget symptom. Det är så du är!  loverofl


Fröken Bitter säger:


Men jag bryr mig om folk...



The Groke || MODO HOCKEY SM-GULD!!! säger:


Ja.. Jo det gör du ju.



The Groke || MODO HOCKEY SM-GULD!!! säger:


Hur de är mot dig och så.. haha



The Groke || MODO HOCKEY SM-GULD!!! säger:


"Jaja, nog pratat om mig. Nu pratar vi om nåt annat! Vad tycker DU om mig?!"



Kommentarer
Morran

Haha! Du är medveten om att det där inte är något att skryta om va? ;) Vad du däremot kan skryta över är hur du får in smileysarna...

2007-05-12 @ 13:00:53
URL: http://remrem.blogg.se/morran/
Myran

*ASG* Snygg vändning tillbaka till dig själv, måste jag säga...

2007-05-13 @ 23:26:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0