Kvar fanns endast fem minuter att glänsa..

Ett gäng killar ~19 står och diskuterar hur jobbigt det är med folk som tar foton på fester.

Kille 1: Och så sitter jäveln där med kameran riktad mot en aslänge, men är först när man vänder sig om som den jäveln tar bilden och bländar en med blixten!
Kille 2: Mm, exakt, och vilken blixt sen?
Kille 1: Åh, som min kamera. Blixten är skitutdragen.
Kille 3: Shit ja, en gång när ja var på en fest så hände det mig att en kamerablixt lyste aslänge innan fotot togs. Efter tio minuters stirrande insåg jag att det var en lampa.


Källa: www.tjuvlyssnat.se


Ja, nu tycker inte jag om att bli fotad överhuvudtaget, men visst låter snubbe nummer tre som något som jag skulle kunna säga? rofl


Kommentarer
Morran

Skulle kunna? haha, det är ju GIVET! ;) Förresten, dags att friskna till nu. Pratas behövs, om mycket. I övrigt, kolla senaste Hemmingsson! Du i ett nötskal!

2007-11-19 @ 15:13:13
URL: http://www.mrsforsberg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0