Faderliga citat om historiens största fjant:

Jag fortsätter på mitt irritationsmoment Sam Hagberth, och skrattar mig igenom följande kommentardenna blogg:




Postat av: Maj

Om någon skulle se "fjantig ut på scenen" så är det ju DU. Sitta hemma i soffan och tycka en massa det går bra. Försök bry dig om något viktigt istället. Looser...


2007-okt-30 @ 10:45



Kommentaren lyser verkligen humor, antagligen skrivet av en kåt fjortonåring eller Sams pojkvän, om han nu skulle ha en sådan.. Vilket jag ser som mer sannolikt än en ofager flickvän! Nåja, det är trevligt att folk reagerar på det jag skriver, det betyder att jag åtminstone har fler läsare än Värmland och Myran!



För övrigt så fick jag följande sms från min far den gången då Patrizia fick lämna Idol:

"Nu måste vi se denna hatt å detta linne igen, alltså SAM! Han är en sopa! Patrizia var mycket bättre."


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0