Freakshow!

Har nyss laddat hem Britney Spears nya album Blackout, mest av nyfikenhet, men även för att jag under tidigare år tyckt att hon haft sköna låtar. Ni vet dem där låtarna som det är attityd och en smula sexighet i.. Samtidigt är jag medveten om att min hårdrockande pojkvän är med sitt band Flashback och förbereder för en ny spelning, och som skulle avrätta mig om han fick reda på att jag laddar upp med en fyllekärring med genren som han avskyr allra mest. Nåja, han får tycka vad han vill, ibland tycker jag om att lyssna på BLS och ibland Britney Spears.. Precis som det har varit i alla tider.

Har lyssnat mig igenom nästan fyra låtar på albumet under tiden jag skrivit ovanstående ord, och jag är väl inte helt övertygad hittills. Vi får väl se om om albumet hamnar i papperskorgen, eller om jag låter det ta plats på min fars dator.



För övrigt så förbereder Flashback för spelning på Bergeforsparken den 27/10.


Kom gärna dit och lyssna!

image24


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0