Strålande damer och clowniga idioter.

Nu får den där clownen Sam Hagberth ingen mer chans, ikväll skall han ut! Jag kan inte förstå varför jag såg honom som en av mina favoriter från början, och fredag efter fredag har jag hoppats på att han ska stråla fram så som han gjorde den allra första audition som han gjorde till årets Idol. Men... han lyckas inte, och varje fredag gör han bort sig mer och mer med sin fjantiga ansiktsuttryck som istället för känsla vittnar om hur skitnödig han känner sig. Det här är helt enkelt ingenting för honom !

I övrigt så glittrade Marie Picasso, precis så som hon alltid gör, och hon är den enda underhållning under årets Idol, tillsammans med Kaptenen Karlsson. I övrigt är det alldagligt och trist, ibland riktigt värdelöst, en kategori som Sam Hagberth tillhör.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0