Lyckan ler... åt mitt håll!

Nja, inte riktigt, men på bara några dagar har det hänt två positiva saker ang. den ekonomiska delen. Nej, FK har inte tagit ett beslut ännu så jag står fortfarande utan inkomst och den andre myndigheten jag tyvärr måste vända mig till har inte gjort ett skit.. Men det är ju också så, att det finns vissa stående utgifter varje månad som måste betalas, och vissa oförutsedda utgifter som alltid brukar passa på att dyka upp när man tror att man kommer lindrigt undan en månad.

Ja, och jag min arma stackare, får tyvärr lida för min dumhet ibland. Men då har jag dem där kontakterna som man skall ha ibland, tack vare mitt tidigare liv på nätet dagar/kvällar/nätter i enda... 500 kr, *poff* makulerad, 300 kr *poff* makulerad. Jag har alltså tjänat ihop -800 till 0 tack vare mina underbara kontakter! Det tackar jag för!

För övrigt så grattulerar jag Carro på bemärkelsedagen! Grattis!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0