HEJ! Här är min första blogg på två månader! :)

Nu är det på tiden att jag tar och uppdatera alla mina trogna fans därute om vad som har hänt, vad som kan komma och hända osv. Nåja, skämt å sido, men det var ett bra tag sedan jag bloggade.. Närmare bestämt nästan två månader sedan. Och under den här tiden har jag hunnit med ganska mycket, bla så har jag bytt adress och dessutom lovat bort min hand till Jonny Larsson. Vi har alltså förlovat oss, och dessutom väntar vi barn! 

Ja, det första är alltså sant, men att skaffa barn är liksom inte något jag jade planerat den närmaste framtiden. Så nej, där ljög jag. Däremot kan jag berätta att det mesta flyter på, jag har en gång för alla bestämt mig för att jag verkligen skall tappa de där kilongramen som jag så länge har tjatat om att jag skall bli av med. Det går sakta men säker framåt, och det finns ett mål, och några delmål på vägen. 

Fast det är inte lätt alla gånger. 

Den här veckan har varit sisådär, och veckan före det gav ett helt fantastiskt resultat. Alldeles för en stund sedan kom jag hem från en timmes promenad, och jag måste erkänna att det är riktigt skönt att promenera. Ibland luffsar jag bara på, och ibland känns det som om jag skulle kunna vinna ett walking-OS på grund av det tempo jag håller.  

Förrutom detta så har jag tagit tag i att slutföra det jag en gång påbörjat, alltså att slutföra mina studeer och klara av att få det åtråvärda slutbetyget. Det är med myrsteg jag tar mig igenom detta, men det är bättre än att bara sitta och oja sig för att man inte har tagit sig igenom något.

NU, skall jag hoppa in i duschen, äta lite lunch och sedan sätta mig ned att plugga.

Adiós.


Kommentarer
Anonym

men se på fan ;) uppdatera mera och förgyll min vardag ^^

2008-07-22 @ 09:54:46
URL: http://plusone.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0