Ingenting kan stoppa mig.

Evighet.



Säga vad man vill i all den Carola-hysteri, men denna låt med Tomas Andersson Wij får mig att slappna av. Satt för några dagar sedan och filade på en blogg där jag skulle berätta att jag åter igen har bestämt mig om att detta inte skall få vara ett problem i mitt liv. Ni vet de här känslorna inom mig som gör mig alldeles nedslagen och uträknad för gott. Jag vet inte för vilken gång i ordningen som jag verkligen bestämt mig, och sedan klappat ihop och sökt efter något nytt att hålla mig fast vid.

Har äntligen lyckats förklara för omvärlden vad som är fel, och varför jag är i den situation jag är i idag och det känns otroligt bra att slippa bära detta ensam. Idag har jag försökt att stå emot det där som dagligen dyker upp i min kropp och jag har lyckats ganska bra. Dessa dagar brukar resultera i en positiv avslutning på kvällen, så även denna. Jag ställde mig frågan om varför jag blivit så pass skygg som jag är idag och kommer nog inte fram till något annat än att det bara blir svårare ju längre man stannar hemma i tryggheten.

Jag har därför bestämt mig för att ändra på detta, och redan på torsdag (i tryggt sällskap) skall jag ut och visa upp den vackra och underbara dam som huserar inom mig. Jag skall inte gå för fort fram med detta, men nu när jag äntligen lyckats ventilera mina känslor för de närmaste så vill jag rida på den lilla vågen som letat sig fram inom mig.
HEJA MIG,
liksom. image24


Och förresten, jag och Jonny väntar vårat första barn, det är en liten flicka som kommer att döpas till Sally..



*Pausbild*

image54

*Pausbild*





...Nej, det är lugnt allesammans. Hah, innan jag skulle skaffa mig ett riktigt barn! image12 rofl


PS. Ni ser hur snygg jag är ovan, utklädd till Grynet från "Grynets Show".


Kommentarer
Morran

Herrejävlar! jag satte colan i halsen1 :o I alla fall, jag älskar dig. Fast att du är en timråtattare.

2008-03-12 @ 01:38:31
URL: http://www.mrsforsberg.blogg.se
Myran

Hrmf... tryggt sällskap. Ska man ta det som en komplimang eller förolämpning?

2008-03-12 @ 19:12:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0