Gratinerad fis, varsågod!

Idag började det, min väg tillbaka till livet och verkligheten.

Jag har varit nervös och ser med spända ögon på vägen framför mig. Jag är fortfarande nervös, men med vissa spänningar släppta. Risken finns att min sambo kommer att råka ut för den tyska ugnen* mer än han redan gör på grund av detta. Det kändes i alla fall väldigt bra idag och jag har förhoppningar om att det kommer att fortsätta på det spåret.

Adiós.


* Kvinna som släpper en elak fis under täcket, och håller fast respektive eller liknande under detta. loverofl


Kommentarer
Morran

Men vad är detta?! :eek: Hahahahahahahaah! Och hur släpper man som kvinna en ELAK fis? Är inte det en manlig grej?

2008-05-27 @ 23:40:50
URL: http://www.mrsforsberg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0