Ovilliga kommentarer om ESC..

Lördagens nederlag vill jag egentligen inte komentera men... Fiasko!*

Ungefär som vanligt. Sverige är alltid bäst, fast jag börjar hålla med om att vi många gånger skickar bidrag som är alldeles för gammalmodig.. Min favorit, tro det eller ej, visades bli Israels bidrag med Boaz och dennes Fire in your eyes. Även om  den är annorlunda, vet inte riktigt vad den handlar om, men det låter som en låt som skulle kunna ge folk hopp.

Jag inbillar mig i alla fall att den är stärkande för själen. roflimage12

Till skillnad mot min vän Carlós så tycker jag riktigt bra om Charlotte på flera sätt och med 10-15 kg mer på kroppen så vore hon nästan i närheten till perfekt. Det vill säga, närmast man kan komma att vara perfekt, utan att vara det. Har vissa övriga synpunkter på utseendet, men nu handlar det om hennes låt och röst, och inte hennes midja och bröst.. (Jag kan rimma!)

Tycker i vilket fall som helst att hon var urbra, och den Ryske pojkspolingen inte alls var i närheten av henne. Däremot hade jag hoppats att Armenien eller Norge hade tagit förstaplatsen före honom.. Men, jag är inte gud och får aldrig bestämma på ESC vem som är värdig vinnare. Så... Jag får väl helt enkelt acceptera att hela europa är med och utser en medelmåttig sopsäck.


Adiós.


* Röstningsfiasko,
Charlotte gjorde ingen besviken.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0