Trägen vinner, eller?

Vi har möblerat om i vardagsrum respektive matrum, dessutom har vi skiftat så att matrummet numera står bredvid köket. På grund av detta har våran tillgång till internet varit begränsad, men idag så fixade vi en längre kabel så att vi kan surfa.

J for för ca 30 minuter sedan, så nu sitter jag ensam i huset medan han jobbar... 

Under gårdagen var jag på Hagmyren i Hudiksvall för att titta när min syster skulle tävla, det var även Doris, våran innekatt. Detta kan ni se och läsa mer om på Värmlands blogg...  För övrigt så är tålamod en bra egenskap, det fick jag uppleva igår när jag och Mighty stod på samma ställe i 45 minuter innan vi gick framåt.

Han vägrade att gå framåt.
Jag vägrade att gå bakåt.

Då finns det bara ett alternativ kvar: Att vänta ut honom.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0