Ang. Idol 2008

Årets jury är underbar, och Anders Bagge blir man fullkomligt förtjust i då han sprider leende på våra läppar. Men årets deltagare, det finns några som sticker ut men de flesta är tråkiga och menlösa. Nu har förvisso de två sämsta deltagarna packat ihop sina väskor och fått lämna programmet, men det finns fortfarande dem som inte alls hör hemma där. Årets Idol är tråkigt och alldeles för flickigt, det närmaste någon av deltagarna kom en tuff stil var förra veckans Sepideh.

Jag vill inte se alla dessa klänningar och glamourkläder på scenen, det skall vara lite rock och attityd i utseendet. Idolernas val av kläder gör mig nästan illamående, även om det är fina kläder i många fall och det är dags nu att tänka på framtiden. Nu kan jag faktiskt hålla med Laila Bagge när hon kritiserade Anna Bergendahl för att ha sett för vuxen/gammal ut i den utstyrsel hon hade. Jag tycker väldigt bra om Anna men jag är övertygad om att de flesta idoler skulle få ett mer jävlar anamma i sig och de bara kunde tuffa till sig. 

Jag tippar att listan på vilka som åker ut först i ordningen är:  

Sepideh
Robin B
Kevin
Alice
Lars
Loulou

 
I finalen ser vi Anna Bergendahl och Johan Palm.
 
Även om jag gärna ser Alice, Sepideh, Anna samt Loulou bland de som längst är med i tävlingen.


Nej, några förändringar hos Idolerna så blir jag nöjd.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0