Sömnig som en gnu...

*Gäsp*

Här sitter jag, åter igen med mina arbeten om samhället i stort. Fokus ligger på massmedias påverkan i samhälle och det gör mig knäpp. Det brukar att ta tid att komma igång och jobba på, men analys och reflektion brukar komma av bara farten. Det är antagligen tack vare att jag alltid få ägna så mkt tid åt att koncentrera mig på att lära mig vad det egentligen står.. Men det blir inte bättre av att jag sitter och gäspar som en gnu och helst av allt skulle vilja lägga mig ner och sova, precis där jag sitter eller står.

Det här är ren tortyr, att behöva "arbeta" när man är trött.. När JAG är trött, då vill jag sova, sova, sooooova! Inget annat. Tyvärr gör jag inte det alltid. Veckorna är som sagt till för att arbeta, på helgen är det annorlunda. USCH!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0