Jag tycker om att känna mig barnslig, ibland..

Jag är helt tagen av fenomenet Hannah Montana, ja, ni läste alldeles rätt!

Jag tycker den serien är helt fantastiskt och det bästa som finns efter en jobbig dag med studier är att slå på tvn och inse att Hannah Montana sänds på Disney Chanel eller Svt1. Känner mig inte helt seriös och vuxen när jag studsar av glädje när jag ser att det är just det programmet som sänds just då, men det är lite som då när jag och Stekpannan var 13/14/15 år och klev upp varje sommarlovsmorgon klockan 08.00 för att släppa ut hästarna, och sedan gå in och titta på Pokémon eftersom vi såg att det var ett av de trevligaste programmen på dagen.

Nåväl, jag tror nog att de flesta har sina favoritprogram bland barnkanalerna. Oavsett vilken ålder man är i, och kanske är det så att pensionärer i smyg tittar på One three hill och liknande serier bara för att det låter fel att en äldre man/dam tittar på ungdomsserier.

Ytterligaren en fördel med att stadga sig med en person med barn, man kan titta på Disney Channel utan att folk undrar varför!





Hannah Monthana/Miley Cyrus - Best of both worlds


Kommentarer
Myran

Jag säger bara en sak: Svampbob Fyrkant for president!

2008-10-14 @ 17:07:38
Morran

Eh ja... Jag kände mig så pinsam när jag sa till Com Hem-tjejen vilka kanaler jag ville ha, så när jag hade sagt att jag ville ha Disney Channel och Toon Disney så la jag till: "Ja, min lillasyster brukar hälsa på". Haha!

2008-10-14 @ 17:08:59
URL: http://mrsforsberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0