Söndagssteken blev en gryta..

Det märks på en gång då jag dagen före har ätit godis eller annat sött, att begäret sätter in direkt. Det har säkert en hel del att göra med att jag inte följde 3-timmarsregeln idag och fick äta en oplanerad sen lunch. Håller på att göra älggryta nu, det är SÅ gott, och så pointssnålt! Brukar räkna 5-7 points/middag beroende på om jag äter potatisen på duoval. Och morötterna, dem skule jag kunna äta, enbart. Fantastiskt gott!

Frukost: 3
Lunch: 8
Middag: 5
Mellanmål: 1 + 3
Kvällsmål: 2

Uppdatering: "Unnade" mig lite vaniljvisp till halvfrysta hallon och liiiite riven choklad i, detta efter att jag och Nea hade varit och slängt en massa skräp på sopstationen. Ikväll blir det max en eller två riskakor

Totalt: 22
Antal sparade: 2
Totalt sparade: 3,5


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0