Direkt från hetluften!

Nää, turtrosornas allra säkraste kort hjälpte inte Modo till vinst idag. Jag sitter och jublar inombords samtidigt som jag skulle vilja kläcka ur mig i ett sms till modoflickan att Herr Strömkulle-himself är bisexuell och visar intresse för pojkar och herrar utanför hockeyrinken. Fast inte ens jag är så elak i juletider, istället låter jag hennes utekväll vara en bra utekväll. Hon har annat att tänka på som tar alldeles för mycket energi från henne, förutom Modos förlust då förstås. Men jag undrar jag hur pass intresserad "Se och hör!" är av det här avslöjandet? De kanske kan ge mig några laxar i och med att påståendet faktiskt kommer från säkra källor, min "styvbror" vars chef som brukar festa med Herr Strömkulle ibland.. Det ni! 

Fast, styvbror och styvbror.. så ser inte jag det riktigt. Men pressen skulle lätt göra det! ;)


Nu måste jag sätta igång med sista samhällsuppgiften, har åtminstone spånat under dagen på hur jag skall lösa den. I morgon blir det en snabbvisit på Hööks där jag ska inhandla lite smått och gott, samt att jag har en riddejt med Sessan och Dressyrryttarrinnan klockan 11.00. Mer om vad som finns på min shoppinglista kommer i ett senare inlägg.

Adiós


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0