Tisdag

Juletider innebär tråkighetstider för bilen, förra året i mellandagarna säckade vår Opel ihop totalt. I år har lampan "Varning för avgaskontrollen" börjat blinka okontrollerat på vår pensionärsbil. Det innebär en sväng in på Bilbolaget i morgon för en felsökning, billigt. Hoppas vi vinner 90 miljoner på V75´s superjackpot på onsdag, skulle faktiskt kunna tänka mig att nöja mig med 10 miljoner. Då skulle jag ta fem själv och dela med resten med min släkt och mina vänner.  

Idag stod det ridning på schemat igen och prinsen gav mig den bästa julklappen jag kunde tänka mig. Idag var det harmoniskt och det fungerade mycket bra. Jag aktiverar mina ben mycket bättre och Moro gick framåt riktigt fint och avslappnat. Fortsätter att påpeka att det är mycket att jobba på, vill inte att någon ska tro att jag ser mig själv som ett underverk i ridsammanhang. Fast ibland gör jag underverk, även om de är få och snabbt övergående. 

Gav Sessan en julklapp, men det var nog hon som överraskade mig mest med en julklapp. Hade absolut inte förväntat mig någonting, får så mycket av henne ändå och det är mycket värt för mig. Förstå vilka bra influenser hon har på mig... Världen har blivit en mycket bättre plats att leva på den hon traskade in i mitt och prinsens liv. I år får jag minst en julklapp! Den öppnas inte förän på torsdag morgon, men längre än så kan jag inte vänta. Hihi


I morgon blir det lite julstädning, förberedning av julskinkan och pimptajm av julgranen.


Kommentarer
sessan

Tack älskade lilla sis för alt snällt som du säger om mig ! stor julkram!!!!

2009-12-23 @ 08:54:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0