Kalasfika och svarthårig!

Moro har vilat i helgen, igår mockade Ida åt mig så jag hade en helt stallfri dag. Ville åka och pussa på honom men jag höll mig ifrån det. I morse/förmiddags när jag skjutsade hem Marie satt jag och funderade varför i helvetet valde att bli hästägare. Dålig sömn, mycket som måste göras och så vidare, det är uttröttande.. Jag är inte alltid så motiverad när jag åker till stallet, särskilt inte idag. Svängde in på stallplanen och möttes av en blöt hästkrake, min vackra prins! Klev ur bilen och gick direkt till hagen, där jag möttes av en kärleksfull blick. Han kom gående och han var så lugn och fin, pussade på honom och jag förstod direkt varför jag blev hästägare igen.

Kärlek!


*~~*~~*~~*

Idag har det varit en massa folk här. Jonny fyller år i morgon men då jobbar han och det betyder att det inte kommer att finnas någon tid för besök. Själv så vill jag helst inte bli uppvaktad Vi var på kalas igår också, mycket fika nu. Hade inför kalaset färgat mitt hår, brunt, men det blev svart.. Hoppas inte min frisör läser min blogg, senast jag var där sa hon: "Åhh, ditt hår är så fint nu när du inte håller på att färga själv hemma och så där!" och "Du har sådan fin färg i håret!".

Så här blev resultatet:




Ja, och jag är snygg i svart hår också!


Kommentarer
Anonym

OJ SHIT VILKEN KALASPINGLA!!!

Och vilken färgmästare! 10 poäng!

Buhu.. Det är slut på muffins, hela lägenheten stinker parfym och vad är det för fel på små sprut? Nu är det dessutom för sent att besöka macken för att "unna" mig något som tröst. Tur det, kanske. Men nu är skolarbetet inlämnat i alla fall! Jag är bara bra! :)

2009-12-06 @ 22:11:59
sessan

fin!!!!!

2009-12-07 @ 12:33:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0