God Jul

Under förmiddagen var vi tillsammans med Jonnys barn, fikade och öppnade julklappar, tittade in hos några stycken innan vi slutligen kunde gå ner till pappa och hans rara särbo/sambo. Vi åt en god middag, surrade och avslutade kvällen med diverse alkoholhaltiga drycker och för mig som aldrig dricker alkohol kändes likörerna väldigt starka. De andra fnös åt min åsikt och kallade mig vekling... Vi åt dyr choklad, tittade på tv och pratade och skrattade i flera timmar. Det var en riktigt trevlig eftermiddag och kväll! I morgon stannar vi hemma och då kommer Jonnys föräldrar på besök och äter middag med oss innan Jonny åker iväg och jobbar.

Har inte varit i stallet idag, saknar min prinsmulle att pussa på. Kommer inte att åka till stallet i morgon heller, Ida hjälper mig att ta hand om Moro under de här två dagarna, så tar jag nyår åt henne istället. Vi har ändå inte planerat något särskilt i år och då kan jag lika gärna ta hand om hästarna. Måste fundera på det årliga nyårslöftet, brukar fundera över det varje år men tar aldrig beslut om att avlägga något löfte.

Berätta gärna om ni brukar försöka med något nyårslöfte och vad i så fall, eller om ni helt enkelt skiter i det!


Fortsatt trevlig jul på er!


PS. Fick en urgullig klapp av Sessan, ett par tjocka och söta sockar med Mimmi Pigg på. Helt fantastiskt söta! Dock måste jag ge intrycket av att ha väldigt små fötter då de var en aningen små till mina gigantiska fyrtiofötter.. Hihi! DS.



Kommentarer
Fru Forsberg

40 sa du. Då hade jag rätt, jippi! :) Vilken tur för mig.



God jul förresten. Jättesnygg slusk du skickade. Jag förstår att du ville bli av med honom. Jag blev avtänd. Hade hellre sett någon som börjar på F och slutar på oppa i den utstyrseln. DÅ hade jag nog blivit tänd.



Jag har jättemånga nyårslöften. Jag ska se till att uppfylla samtliga. Nu ska det bli ordning och reda! Fick träningskläder av Micke, så nu kan jag ju böja träna, hehe.



Nej, nu kissar jag snart på mig. Lika bra att gå på toa och sen sova.

2009-12-25 @ 01:53:10
sessan

förlåt lilla sis ! trodde det var one size... får fixa ett par elefant sockar åt dig snarast !!!

kram!

2009-12-25 @ 10:37:33
Hanna

Hej!



vad skönt med en trevlig jul! Fick du någon klapp av mannen eller blev det bara kyss? ;) Du ska bara veta vad jag köpte åt Patrik hihi!



Kan du gissa vad mitt främsta nyårslöfte är? =P

2009-12-25 @ 12:03:02
URL: http://mrsgralberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0