Hööks-rea:

Puuh, 40 minuters skottande från klockan 00.20-01.00 måste väl ge mig några pluspoäng? Fast på den tiden jag skottade föll ytterligare centimetrar som jag givetvis ville försöka få bort. Insåg dock tillslut att det inte var någon mening.. På smhi.se har de utfärdat en klass 1-varning om att det kommer att falla minst 10-15 cm snö under natten, härligt att börja morgonen med snöskyffling. Ångrar bittert att vi inte köpte den där snöslungan som vi gått och trånat efter så länge, men som jag varit för snål för att köpa. Självklart står en sadel högre i kurs, så Jonny han får gott vänta tills nästa vinter. Eller vintern därpå! hihi

Ska lägga mig snart men tänkte visa vad som finns på min shoppinglista till morgondagens rea-handel:

Lumberjacka, 239 kr.



Ringde och hängde undan denna tills i morgon, ringde dock senare för att lägga undan en annan modell till lilla Morr men då pratade jag med en annan bitterpuppa som sade bestämt att reavaror INTE hängdes undan. Nåja, jag får väl hoppas att min jacka blev undanhängd åtminstone, den fanns i storlek XL och det gjorde inte den jacka jag egentligen ville ha. Länk

Om nyansen stämmer någorlunda med sadeln tänkte jag köpa detta träns för 249,50 kr:




Mycket mer än så tror jag inte min budget tillåter, tyvärr. Har egentligen inte ens råd med det där i och med att huslånet dras den sista och den första. Vilket påminner mig om att jag måste gå in på banken och kolla läget på kontot.. Tror det börjar att sina.


Detta skulle jag vilja handla:


















Får se om jag tar mig in till Birsta i morgon, det snöar som sjutton!


Kommentarer
STOCKHOLMSJENNA - Tävling på bloggen! Vinn en ridhjälm

snygg den översta jackan var!

2009-12-27 @ 17:11:37
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0