Julklapp till mig och prinsen!

Har beställt den här:





Tycker om min celinesadel så mycket att jag tänkte att en dressyrsadel i samma märke skulle vara en bra köp. Hoppas bara att den passar både mig och Moro, det är en arton tums med x-vid bomm, så risken finns att den är något för vid för Moro. Har dock förstått att det ska vara cutback på denna och det är bra till honom, har jag tur kanske det går att lägga en fårskinnspadd under. Det var så jäkla bra pris på den och jag kunde inte avstå att skicka efter den när den var nedsatt över tretusen kronor. En julklapp till mig och Moro, förhoppningsvis! Annars har jag fjorton dagars öppet köp och det enda som händer mig är att jag får stå för frakten tillbaka om den inte passar.  


Kommentarer
Jennifer

Hejsan, sitter och kollar vilka som är med och tävlar om vip biljetterna till göteborgs horse show, det är så kul att hitta så mycket hästbloggar! :)

2009-12-25 @ 22:30:16
URL: http://jenkanz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0