Kaaaallt

Usch vad kallt det är ute nu, minus åtta grader sist jag stack ut huvudet genom dörren och kollade läget. Håller på att elda här hemma nu, samtidigt som jag äter choklad ur aladdinasken och försöker att göra den sista uppgiften i samhälle b. Red med världens bästa tjejer idag, igen, jag vet inte vad det är men jag känner mig lyckligt lottad. Har förvisso varit lite off de senaste gångerna, men jag känner mig oftast inte som ett bihang som jag alltid annars brukar göra. Hahaha

Angående samhälle b, kommer nog inte få högsta betyg i den kursen, får nog vara glad om jag får ett VG. Jag har bara gjort ett halvhjärtat arbete i den här kursen och det kommer att synas på betyget. VG är dock bra, bättre än bra, men efter att ha satt en hög nivå i början så blir det lätt att åtminstone jag får småhög press på mig.


I morgon blir det träning, ridning och studier.


Kommentarer
sessan

hur kan du tro att du är ett bihang?? nää we löv yaa!!!

2009-12-16 @ 17:48:38
Josefine L

Kärlek till dig!

2009-12-16 @ 18:00:56
URL: http://strindlund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0