Lekfull prins

Här är min busiga häst:



Moro var pigg idag, vi skrittade ut i max en halvtimme bara för att han skulle få röra på sig, samt att jag var sugen att rida. Efteråt i hagen var han busig som bara den, tyvärr hann jag inte få upp mobilkameran tillräckligt snabbt samtidigt som jag måste fly en lekfull häst som manglar mig på två röda om jag inte är med på noterna. Han naffsade mig i armbågen och jag hoppade till, varpå Moro hoppar åt sidan och ställer sig på bakbenen. Är det någon häst som skulle ha lätt att lära sig saker på kommando så är det Moro, han är verkligen intelligent och livfull. I filmklippet ovan ser ni en tendens på hur han gör, även om det inte är världens bästa kvalitet.

Tog även några kort på honom i hans nya kostym, köpte den förra vårvintern men den blev aldrig användbar. Är riktigt glad över att det är kallt nu, så han får använda den! Han verkar trivas i den..


Står och funderar:





Här är min prins och den riktige Prinsen busiga med varandra:










Har för övrigt tränat idag också, uppfriskande!


Kommentarer
Anonym

Snygging-Moro och snygging-Prinsen!



Fy fan, det är kallt i Arvika också. Jag som hade hoppats på sommar och sol. Men icke.

2009-12-18 @ 00:27:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0