Lysande start på skådespelarkarriären

Usch vad det är kallt ute OCH inne, måste elda men jag sitter och drar ut på det för att Jonny ska göra det, haha. Sitter och försöker läsa lite om kristendom och islam, samtidigt som jag försöker att förstå hur jag ska lägga upp det här. Det bästa idag i studiesammanhang är att jag insåg att det var tre större uppgifter istället för sex stora, då blev jag glad och lite lat. Förstås. Det kändes så orimligt att behöva göra sex stora arbeten på fem veckor, så det blev lite av ett lyckorus när jag insåg att jag endast behövde göra hälften.

Är trött, i vanlig ordning så jag tror att det får bli lite upprepning av det vi fick lära oss som barn på kyrkis genom läsning av kurslitteraturen. På tal om det så tyckte jag det bästa med kyrkis var att vi fick fika o´boy med smörgåsar, leka med varandra och ibland äta marängswiss när det var något extra särskilt. Hade inte någon förståelse om varför vi var tvungen att sitta och lyssna på historier ur barnbibeln. Det var dock aldrig tråkigt där och ibland fick vi göra teater. Vilket påminner mig om att jag hade en av huvudrollerna i en uppsättning där jag spelade Maria. DET ska jag skriva upp i mitt CV, så kan jag söka olika roller också i framtiden.  


Kommentarer
nathalieh

fin blogg.

vad händer idag? kram

2009-12-30 @ 13:13:38
URL: http://sofianathalieh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0