Träningsdags!

Har ringt och bokat telefontid med min läkare, Fru Larsson kommer att bli kontaktad av Dr Larsson på måndag. Prinsen kommer att gå på vila under en period nu och då är det dags för mig att börja en rutinmässig egenträning på gymmet med Sessan. En träning som skall fortsätta även efter att vi börjar att träna igång igen på allvar.. Just nu behöver han dock lite semester. Tänkte att jag skulle följa med på torsdag (om det blir då) och jobba igenom kroppen lite. Känner att jag är i stort behov av det!

Pratade med dem på Hälsohuset om Fysisk aktivitet på recept, och jag vet inte om det endast var då det ingick, men en personlig tränare ingår i sexmånaderskortet eller helårskortet. Helt fantastiskt i sådant fall! Nu kommer jag förvisso att pushas av Sessan även där, men det vore skönt att veta hur sjutton man skall lägga upp träningen. Dessutom ska jag försöka att lägga om kosten nu igen, det fungerar inte det här, varken fysiskt eller psykiskt.

Hittade förresten mina träningsskor i helgen, de låg inkastade i en skrubb här hemma, men nu slipper jag träna utan.


Kommentarer
sessan

sing hallelulja .. hallelulja..

oh va roligt ! självklart får du följa me på gymet!! o du kan din Sessas rutiner du, för på torsdag blir det !

2009-12-08 @ 18:01:04
sessan

ps.. ladda spelaren me lite bra musik så tränar du bättre..

2009-12-08 @ 18:45:27
Ulrika

Har en frågestund om hästar!

Ställ frågor som rör allt om hästvärlden allt från sjukdomar, ridövningar till mitt hästliv!



2009-12-09 @ 16:52:10
URL: http://mussediana.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0